close
 
 
喺民宿安頓好, 同民宿主人問清楚,佢話無直車去阿爾巴尼亞首都, 就有意思呢,話如果要送到去車站,俾幾多錢幾多錢咁啦, 咁其實呢就令到我心裡邊有啲反感囉。
 
佢誓神劈願話,自己係地膽,乜嘢都知。
 
我之前已經係網上查左有呢隻車,我只不過想確認下,因為始終網上查嘅同去到本地, 仲係需要去求證下嘅。
 
 
 
於是,我就出去行下,原來好商業化啊哩度已經, 搵到間旅行社去問,原來真係有車,不過就要收多€5,佢當然冇話俾我聽,收多啦。
 
 
 
好啦解決左下一站嘅交通啦,咁我就返屋企。 去超市買嘢,就返屋企整三文治囉。佢間民宿有廚房,又得我一個客,
咁我唔喺唔想出街食,都係食包。雖然,我整三明治其實都係包,不過喺有多士爐。
出嚟咁多日,今日終於落雨啦。唔喺話我想, 我當然唔想落雨啦,但係天要落雨,真係唔係你可以控制到嘅。
好彩我要住三晚,總會有日好天掛。
夜晚好凍,2度。
又開空調,又開流動暖板。
民宿看著一片平靜海,今天沒有景點看。
 

旅行日:

 
 
2019.11.19 (Day 15)
 
 
更多的分享在悠遊視界,歡迎按贊&收看最新遊蹤
 
 
 
 
arrow
arrow

    悠遊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()